Foros para vendedores
Iniciar sesión
Iniciar sesión
imgIniciar sesión
imgIniciar sesión
user profile
Seller_VwAPBj6TJr1B7

como quito a mexico del plan profesional de amazon

hola, lo que pasa es que acabo de hacer el cambio del plan profesional al plan individual, todas las regiones hicieron su respectivo cambio al plan individual, el problema es que mexico sigue apareciendo suscrito en el plan profesional y he leido que de esa forma voy a tener que seguir pagando el plan profesional. Hice el cambio al plan individual con el proposito de hacer el reembolso de los 40 dolares que vale el plan profesional ya que no voy a hacer uso de ese plan.

alguien puedo ayudarme en este caso o darme mas informacion? gracias

31 visitas
1 respuesta
Etiquetas:Cuenta bancaria, Impuestos, Pagos, Seller Central, Tarjeta de crédito
00
Responder
user profile
Seller_VwAPBj6TJr1B7

como quito a mexico del plan profesional de amazon

hola, lo que pasa es que acabo de hacer el cambio del plan profesional al plan individual, todas las regiones hicieron su respectivo cambio al plan individual, el problema es que mexico sigue apareciendo suscrito en el plan profesional y he leido que de esa forma voy a tener que seguir pagando el plan profesional. Hice el cambio al plan individual con el proposito de hacer el reembolso de los 40 dolares que vale el plan profesional ya que no voy a hacer uso de ese plan.

alguien puedo ayudarme en este caso o darme mas informacion? gracias

Etiquetas:Cuenta bancaria, Impuestos, Pagos, Seller Central, Tarjeta de crédito
00
31 visitas
1 respuesta
Responder
0 respuestas
user profile
Quincy_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_VwAPBj6TJr1B7

Hello @Seller_VwAPBj6TJr1B7

Thank you for posting your inquiry to the Forums.

If you have a North America Unified Account and your primary store is amazon.com or amazon.ca, you can downgrade your account to an Individual selling plan.

At the end of your current billing cycle, your linked amazon.com.mx account will be placed in staging for 120 days, during which you will no longer be able to sell or have active listings. You will be able to finalize pending transactions during this time, after which the account will be terminated automatically.

However, if you have a North America Unified Account and your source (primary) store is amazon.com.mx, you are only eligible for a Professional selling plan. You cannot switch to an Individual selling plan.

I have included some help pages below that provide additional detail on switching to an individual selling plan for your reference:

North America Unified Account FAQs

Switch to an Individual selling plan

Please feel free to update this thread if you need additional assistance.

Regards,

Quincy_Amazon

00
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad
user profile
Seller_VwAPBj6TJr1B7

como quito a mexico del plan profesional de amazon

hola, lo que pasa es que acabo de hacer el cambio del plan profesional al plan individual, todas las regiones hicieron su respectivo cambio al plan individual, el problema es que mexico sigue apareciendo suscrito en el plan profesional y he leido que de esa forma voy a tener que seguir pagando el plan profesional. Hice el cambio al plan individual con el proposito de hacer el reembolso de los 40 dolares que vale el plan profesional ya que no voy a hacer uso de ese plan.

alguien puedo ayudarme en este caso o darme mas informacion? gracias

31 visitas
1 respuesta
Etiquetas:Cuenta bancaria, Impuestos, Pagos, Seller Central, Tarjeta de crédito
00
Responder
user profile
Seller_VwAPBj6TJr1B7

como quito a mexico del plan profesional de amazon

hola, lo que pasa es que acabo de hacer el cambio del plan profesional al plan individual, todas las regiones hicieron su respectivo cambio al plan individual, el problema es que mexico sigue apareciendo suscrito en el plan profesional y he leido que de esa forma voy a tener que seguir pagando el plan profesional. Hice el cambio al plan individual con el proposito de hacer el reembolso de los 40 dolares que vale el plan profesional ya que no voy a hacer uso de ese plan.

alguien puedo ayudarme en este caso o darme mas informacion? gracias

Etiquetas:Cuenta bancaria, Impuestos, Pagos, Seller Central, Tarjeta de crédito
00
31 visitas
1 respuesta
Responder
user profile

como quito a mexico del plan profesional de amazon

de Seller_VwAPBj6TJr1B7

hola, lo que pasa es que acabo de hacer el cambio del plan profesional al plan individual, todas las regiones hicieron su respectivo cambio al plan individual, el problema es que mexico sigue apareciendo suscrito en el plan profesional y he leido que de esa forma voy a tener que seguir pagando el plan profesional. Hice el cambio al plan individual con el proposito de hacer el reembolso de los 40 dolares que vale el plan profesional ya que no voy a hacer uso de ese plan.

alguien puedo ayudarme en este caso o darme mas informacion? gracias

Etiquetas:Cuenta bancaria, Impuestos, Pagos, Seller Central, Tarjeta de crédito
00
31 visitas
1 respuesta
Responder
0 respuestas
0 respuestas
Filtros rápidos
Ordenar por
user profile
Quincy_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_VwAPBj6TJr1B7

Hello @Seller_VwAPBj6TJr1B7

Thank you for posting your inquiry to the Forums.

If you have a North America Unified Account and your primary store is amazon.com or amazon.ca, you can downgrade your account to an Individual selling plan.

At the end of your current billing cycle, your linked amazon.com.mx account will be placed in staging for 120 days, during which you will no longer be able to sell or have active listings. You will be able to finalize pending transactions during this time, after which the account will be terminated automatically.

However, if you have a North America Unified Account and your source (primary) store is amazon.com.mx, you are only eligible for a Professional selling plan. You cannot switch to an Individual selling plan.

I have included some help pages below that provide additional detail on switching to an individual selling plan for your reference:

North America Unified Account FAQs

Switch to an Individual selling plan

Please feel free to update this thread if you need additional assistance.

Regards,

Quincy_Amazon

00
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad
user profile
Quincy_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_VwAPBj6TJr1B7

Hello @Seller_VwAPBj6TJr1B7

Thank you for posting your inquiry to the Forums.

If you have a North America Unified Account and your primary store is amazon.com or amazon.ca, you can downgrade your account to an Individual selling plan.

At the end of your current billing cycle, your linked amazon.com.mx account will be placed in staging for 120 days, during which you will no longer be able to sell or have active listings. You will be able to finalize pending transactions during this time, after which the account will be terminated automatically.

However, if you have a North America Unified Account and your source (primary) store is amazon.com.mx, you are only eligible for a Professional selling plan. You cannot switch to an Individual selling plan.

I have included some help pages below that provide additional detail on switching to an individual selling plan for your reference:

North America Unified Account FAQs

Switch to an Individual selling plan

Please feel free to update this thread if you need additional assistance.

Regards,

Quincy_Amazon

00
user profile
Quincy_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_VwAPBj6TJr1B7

Hello @Seller_VwAPBj6TJr1B7

Thank you for posting your inquiry to the Forums.

If you have a North America Unified Account and your primary store is amazon.com or amazon.ca, you can downgrade your account to an Individual selling plan.

At the end of your current billing cycle, your linked amazon.com.mx account will be placed in staging for 120 days, during which you will no longer be able to sell or have active listings. You will be able to finalize pending transactions during this time, after which the account will be terminated automatically.

However, if you have a North America Unified Account and your source (primary) store is amazon.com.mx, you are only eligible for a Professional selling plan. You cannot switch to an Individual selling plan.

I have included some help pages below that provide additional detail on switching to an individual selling plan for your reference:

North America Unified Account FAQs

Switch to an Individual selling plan

Please feel free to update this thread if you need additional assistance.

Regards,

Quincy_Amazon

00
Responder
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad