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Konto Schließung nicht möglich

Hallo Zusammen,

Ich würde gerne mein Konto schließen,

Ich hab mein konto auf 0€

Habe die restlichen Produkte von Amazon entsorgen lassen

Nun sag mir das System ich hätte noch Ware da

Könnt ihr mir helfen

Ich habe für den türkischen marktplace noch den plan auf Professionell daher zahle ich jeden Monat die knapp 40 €

Wenn die Kosten nicht wären, dann wäre es nicht so schlimm.

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Ich habe für den türkischen marktplace noch den plan auf Professionell daher zahle ich jeden Monat die knapp 40 €

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Ich habe für den türkischen marktplace noch den plan auf Professionell daher zahle ich jeden Monat die knapp 40 €

Wenn die Kosten nicht wären, dann wäre es nicht so schlimm.

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Dann wechsel den Tarif auf Einzelanbieter. Wo ist das Problem?

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Here is the replay from Amazon's support on that topi. I think you will find it helpful:

Hello from Amazon Seller Support,

In order to be able to close your account, your payment balance should be 0.00€.

If you do not change your subscription and remain a professional seller, you will be charged again and will not be able to close your account.

So I invite you to cancel your professional services subscription now on this page:

Settings -> Account Info -> Downgrade Account -> Change Sales Plan or Close Your Account

https://sellercentral-europe.amazon.com/help/hub/support/browse-GB-your_account-change_selling_plan_or_close_your_account?ref=/cu/contact-us?categoryId%3D30003%26typeId%3D30011%26ref_%3Dmacs_xxdwngrd_cont_acinfohm&httpReferer=https%3A%2F%2Fsellercentral-europe.amazon.com%2Fhz%2Fsc%2Faccount-information

Then, once all the mandatory conditions are met you will be able to close it.

For your information, the mandatory conditions are:

1. Have a valid and verified seller account (verified identity and bank information). An account that is blocked or pending verification cannot be closed.

2. Have a balance of payments at 0.00€

=> You must therefore pay a negative balance or have a valid deposit account to receive the positive exedent: If the deposit or payment account is not valid and verified you will not be able to close your account.

3. Do not have inventory of products in Amazon warehouses: if this is the case you need to contact the FBA team to retrieve your inventory

https://sellercentral-europe.amazon.com/help/hub/support/browse-GB-fulfillment_by_amazon_fba-inventory_removaldisposal_orders

4. Do not have orders for 90 days and have no outstanding orders or disputes for 90 days.

If this is not done yet I invite you to deactivate your markets on this page:

https://sellercentral-europe.amazon.com/hz/account-info/vacation-settings?ref_=macs_gvacatn_cont_acinfohm

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