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Seller_uavWQV1dNx9zN

Account Suspended, no response // Cuenta suspendida, sin respuesta

Hello,

I would like to ask for any advise in regards to the following. I have been restricted for sales on Amazon ES just in the beginning when my sales started rolling little by little, however I’ve hit the defect due to package was delayed by the carrier. Since there were not many sales, the % went over 1% threshold so I got suspended. Spanish performance team has requested me to send the action plan, which I did. Then they have asked to send more details which I did again. However, I have not heard from them since. I have tried to reach them out once again, but the latest response was from 20th of April where I had to give some more information again. I have enriched every next action plan as much as I could but always got quite an automated response from Performance team. I was sending the information both in Spanish and English (as Spanish version was a translation from English via google as I am not well-versed in Spanish) but up until now - no response.

I do not want to spam their system, but they do not accept any more cases on suspension (or rather they are getting auto-closed or kind of - status “Transferred”) and I no longer know what else could be done. If there is anything you could recommend me to do, I would highly appreciate it. Also, if any Amazon ES representative could help out I would appreciate it as well.

Thank you.


Espanol

Hola,

Me gustaría pedir cualquier consejo con respecto a lo siguiente. He estado restringido para ventas en Amazon ES justo al principio, cuando mis ventas comenzaron a aumentar poco a poco, sin embargo, el defecto del paquete se retrasó debido a que el proveedor se retrasó. Como no hubo muchas ventas, el% superó el umbral del 1% y me suspendieron. El equipo de rendimiento español me ha pedido que envíe el plan de acción, lo que hice. Luego me han pedido que les envíe más detalles que hice de nuevo. Sin embargo, no he sabido nada de ellos desde entonces. He intentado contactarlos una vez más, pero la última respuesta fue el 20 de abril, donde tuve que darles más información nuevamente. He enriquecido cada próximo plan de acción tanto como pude, pero siempre recibí una respuesta bastante automática del equipo de Performance. Estaba enviando la información tanto en español como en inglés (ya que la versión en español era una traducción del inglés a través de google, ya que no estoy bien versado en español) pero hasta ahora, no hay respuesta.

No quiero enviar correo basura a su sistema, pero no aceptan más casos en suspensión (o, más bien, se están cerrando automáticamente o están en estado de “Transferencia”) y ya no sé qué más se podría hacer. Si hay algo que puedas recomendarme que haga, te lo agradecería mucho. Además, si algún representante de Amazon ES pudiera ayudar, también lo apreciaría.

Gracias.

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Etiquetas:Embalaje, Envío perdido
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I would like to ask for any advise in regards to the following. I have been restricted for sales on Amazon ES just in the beginning when my sales started rolling little by little, however I’ve hit the defect due to package was delayed by the carrier. Since there were not many sales, the % went over 1% threshold so I got suspended. Spanish performance team has requested me to send the action plan, which I did. Then they have asked to send more details which I did again. However, I have not heard from them since. I have tried to reach them out once again, but the latest response was from 20th of April where I had to give some more information again. I have enriched every next action plan as much as I could but always got quite an automated response from Performance team. I was sending the information both in Spanish and English (as Spanish version was a translation from English via google as I am not well-versed in Spanish) but up until now - no response.

I do not want to spam their system, but they do not accept any more cases on suspension (or rather they are getting auto-closed or kind of - status “Transferred”) and I no longer know what else could be done. If there is anything you could recommend me to do, I would highly appreciate it. Also, if any Amazon ES representative could help out I would appreciate it as well.

Thank you.


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Me gustaría pedir cualquier consejo con respecto a lo siguiente. He estado restringido para ventas en Amazon ES justo al principio, cuando mis ventas comenzaron a aumentar poco a poco, sin embargo, el defecto del paquete se retrasó debido a que el proveedor se retrasó. Como no hubo muchas ventas, el% superó el umbral del 1% y me suspendieron. El equipo de rendimiento español me ha pedido que envíe el plan de acción, lo que hice. Luego me han pedido que les envíe más detalles que hice de nuevo. Sin embargo, no he sabido nada de ellos desde entonces. He intentado contactarlos una vez más, pero la última respuesta fue el 20 de abril, donde tuve que darles más información nuevamente. He enriquecido cada próximo plan de acción tanto como pude, pero siempre recibí una respuesta bastante automática del equipo de Performance. Estaba enviando la información tanto en español como en inglés (ya que la versión en español era una traducción del inglés a través de google, ya que no estoy bien versado en español) pero hasta ahora, no hay respuesta.

No quiero enviar correo basura a su sistema, pero no aceptan más casos en suspensión (o, más bien, se están cerrando automáticamente o están en estado de “Transferencia”) y ya no sé qué más se podría hacer. Si hay algo que puedas recomendarme que haga, te lo agradecería mucho. Además, si algún representante de Amazon ES pudiera ayudar, también lo apreciaría.

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Seller_rk6TRTnTXWlr4
En respuesta a la entrada de Seller_uavWQV1dNx9zN

This same happened to me, they suspenden my listing on 5th april and sent automatic email requiring more info without explaining what they wanted, on 20th April. I haven´t heard from tehm since them, despite talking the customer service several times and sending more detailed information. Nobody in Amazon cares about this and I hope they can check what is happening in Spain regarding this,

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No quiero enviar correo basura a su sistema, pero no aceptan más casos en suspensión (o, más bien, se están cerrando automáticamente o están en estado de “Transferencia”) y ya no sé qué más se podría hacer. Si hay algo que puedas recomendarme que haga, te lo agradecería mucho. Además, si algún representante de Amazon ES pudiera ayudar, también lo apreciaría.

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Seller_rk6TRTnTXWlr4
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This same happened to me, they suspenden my listing on 5th april and sent automatic email requiring more info without explaining what they wanted, on 20th April. I haven´t heard from tehm since them, despite talking the customer service several times and sending more detailed information. Nobody in Amazon cares about this and I hope they can check what is happening in Spain regarding this,

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