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Seller_8irJEzk3igLr0

大口出品登録で出品アカウントが最初から停止中です。クレカも有効でないと表示されます。

Amazon出品者登録を大口出品でしました。

クレジットカードが有効でないと言われて、当初よりアカウントが停止されています。

クレジットを新たに取得しようと思いましたが、上手く承認されません。

このままでは大口の出品料のみ支払い続けることになります。

個口に変更したいのですが、どうしたらよいでしょうか?

よろしくお願いいたします。

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Seller_8irJEzk3igLr0

大口出品登録で出品アカウントが最初から停止中です。クレカも有効でないと表示されます。

Amazon出品者登録を大口出品でしました。

クレジットカードが有効でないと言われて、当初よりアカウントが停止されています。

クレジットを新たに取得しようと思いましたが、上手く承認されません。

このままでは大口の出品料のみ支払い続けることになります。

個口に変更したいのですが、どうしたらよいでしょうか?

よろしくお願いいたします。

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Atlas_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_8irJEzk3igLr0

Hello @Seller_8irJEzk3igLr0

Thank you for the information regarding the current status. I understand that your credit card has been judged as invalid. There are a number of reasons that this can occur, and we would recommend verifying that your card meets all of our requirements. If it does not, then you may need to look into acquiring a new card.

As for the deactivation, did you receive a notice regarding the reason? It would have included additional details regarding what will be required to address the deactivation. Would you be able to provide additional detail as to what they are looking for?

In terms of adjusting the unit, could you provide additional context to this? If you are referring to adjusting the type of account that you are utilizing, you can do so in the account information section of seller central. For more information on this process, check out this page here.

If you have any additional questions or concerns regarding your situation, continue to provide them here.

Best,

Atlas

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Seller_8irJEzk3igLr0

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Atlas_Amazon
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Thank you for the information regarding the current status. I understand that your credit card has been judged as invalid. There are a number of reasons that this can occur, and we would recommend verifying that your card meets all of our requirements. If it does not, then you may need to look into acquiring a new card.

As for the deactivation, did you receive a notice regarding the reason? It would have included additional details regarding what will be required to address the deactivation. Would you be able to provide additional detail as to what they are looking for?

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