Foros para vendedores
Iniciar sesión
Iniciar sesión
imgIniciar sesión
imgIniciar sesión
user profile
Seller_imchC3B0iguph

Cambiar cuenta estados unidos a españa

Soy nuevo en esto, vivo en ESPAÑA y quiero vender en ESPAÑA. He intentado crear la cuenta dos veces y siempre me crea en amazon seller en EEUU y no puedo cambiarlo.

Ademas me ha cobrado la cuenta profesional y no la he usado, solo quiero la individual. Como solicito un reembolso?

10 visitas
1 respuesta
Etiquetas:Dirección
00
Responder
user profile
Seller_imchC3B0iguph

Cambiar cuenta estados unidos a españa

Soy nuevo en esto, vivo en ESPAÑA y quiero vender en ESPAÑA. He intentado crear la cuenta dos veces y siempre me crea en amazon seller en EEUU y no puedo cambiarlo.

Ademas me ha cobrado la cuenta profesional y no la he usado, solo quiero la individual. Como solicito un reembolso?

Etiquetas:Dirección
00
10 visitas
1 respuesta
Responder
1 respuesta
user profile
Connor_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_imchC3B0iguph

Hi @Seller_imchC3B0iguph

You can choose to downgrade your account from a Professional selling plan to an Individual selling plan, if you don't want to be charged a monthly subscription fee.

  • On the Seller Account Information page, in the Your Services section on the left, click Manage.
  • Note: If you don't see the option to modify your selling plan, you may need to close other accounts. Please see Accounts that require a Professional selling plan below before moving to the next step.
  • On the My Services page, click Downgrade located in the Sell on Amazon section.
  • Review the terms on the next page, then click Confirm Selling Plan Change to accept the terms and switch your plan.

Once you downgrade you can reach out to seller support to request for a refund for the professional plan.

Please let me know if you have any additional questions.

-Connor

00
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad
user profile
Seller_imchC3B0iguph

Cambiar cuenta estados unidos a españa

Soy nuevo en esto, vivo en ESPAÑA y quiero vender en ESPAÑA. He intentado crear la cuenta dos veces y siempre me crea en amazon seller en EEUU y no puedo cambiarlo.

Ademas me ha cobrado la cuenta profesional y no la he usado, solo quiero la individual. Como solicito un reembolso?

10 visitas
1 respuesta
Etiquetas:Dirección
00
Responder
user profile
Seller_imchC3B0iguph

Cambiar cuenta estados unidos a españa

Soy nuevo en esto, vivo en ESPAÑA y quiero vender en ESPAÑA. He intentado crear la cuenta dos veces y siempre me crea en amazon seller en EEUU y no puedo cambiarlo.

Ademas me ha cobrado la cuenta profesional y no la he usado, solo quiero la individual. Como solicito un reembolso?

Etiquetas:Dirección
00
10 visitas
1 respuesta
Responder
user profile

Cambiar cuenta estados unidos a españa

de Seller_imchC3B0iguph

Soy nuevo en esto, vivo en ESPAÑA y quiero vender en ESPAÑA. He intentado crear la cuenta dos veces y siempre me crea en amazon seller en EEUU y no puedo cambiarlo.

Ademas me ha cobrado la cuenta profesional y no la he usado, solo quiero la individual. Como solicito un reembolso?

Etiquetas:Dirección
00
10 visitas
1 respuesta
Responder
1 respuesta
1 respuesta
Filtros rápidos
Ordenar por
user profile
Connor_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_imchC3B0iguph

Hi @Seller_imchC3B0iguph

You can choose to downgrade your account from a Professional selling plan to an Individual selling plan, if you don't want to be charged a monthly subscription fee.

  • On the Seller Account Information page, in the Your Services section on the left, click Manage.
  • Note: If you don't see the option to modify your selling plan, you may need to close other accounts. Please see Accounts that require a Professional selling plan below before moving to the next step.
  • On the My Services page, click Downgrade located in the Sell on Amazon section.
  • Review the terms on the next page, then click Confirm Selling Plan Change to accept the terms and switch your plan.

Once you downgrade you can reach out to seller support to request for a refund for the professional plan.

Please let me know if you have any additional questions.

-Connor

00
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad
user profile
Connor_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_imchC3B0iguph

Hi @Seller_imchC3B0iguph

You can choose to downgrade your account from a Professional selling plan to an Individual selling plan, if you don't want to be charged a monthly subscription fee.

  • On the Seller Account Information page, in the Your Services section on the left, click Manage.
  • Note: If you don't see the option to modify your selling plan, you may need to close other accounts. Please see Accounts that require a Professional selling plan below before moving to the next step.
  • On the My Services page, click Downgrade located in the Sell on Amazon section.
  • Review the terms on the next page, then click Confirm Selling Plan Change to accept the terms and switch your plan.

Once you downgrade you can reach out to seller support to request for a refund for the professional plan.

Please let me know if you have any additional questions.

-Connor

00
user profile
Connor_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_imchC3B0iguph

Hi @Seller_imchC3B0iguph

You can choose to downgrade your account from a Professional selling plan to an Individual selling plan, if you don't want to be charged a monthly subscription fee.

  • On the Seller Account Information page, in the Your Services section on the left, click Manage.
  • Note: If you don't see the option to modify your selling plan, you may need to close other accounts. Please see Accounts that require a Professional selling plan below before moving to the next step.
  • On the My Services page, click Downgrade located in the Sell on Amazon section.
  • Review the terms on the next page, then click Confirm Selling Plan Change to accept the terms and switch your plan.

Once you downgrade you can reach out to seller support to request for a refund for the professional plan.

Please let me know if you have any additional questions.

-Connor

00
Responder
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad