Foros para vendedores
Iniciar sesión
Iniciar sesión
imgIniciar sesión
imgIniciar sesión
user profile
Seller_n03UxA3VuiybD

Amazon Sellercentral Konto in USA angemeldet anstatt in Deutschland

Ich habe unser Konto aus Versehen für die USA angemeldet, wir sitzen und verkaufen aber in Deutschland. Kann man das ändern lassen vom Support?

91 visitas
4 respuestas
Etiquetas:Dirección, Seller Central
00
Responder
user profile
Seller_n03UxA3VuiybD

Amazon Sellercentral Konto in USA angemeldet anstatt in Deutschland

Ich habe unser Konto aus Versehen für die USA angemeldet, wir sitzen und verkaufen aber in Deutschland. Kann man das ändern lassen vom Support?

Etiquetas:Dirección, Seller Central
00
91 visitas
4 respuestas
Responder
4 respuestas
user profile
Seller_rI7BZIczK8iAC
En respuesta a la entrada de Seller_n03UxA3VuiybD

Nein, das kann man nicht. Du musst dieses .com-Konto schliessen. Bewahre die Bestätigung sorgfältig auf. Dann wartest du zwei Wochen (das System muss sich updaten) und beginnst neu auf amazon.de. Ich würde auch empfehlen, eine andere Email-Adresse zu benutzen.

30
user profile
Micah_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_n03UxA3VuiybD

Hello @biobalsam_naturkosme,

Thank you for your response. I wanted to follow up and see if you had any additional questions regarding your account? Looks like @Seller_rI7BZIczK8iAChas been able to provide some great guidance and suggestions as what to do. Some useful information can be found for enrollment guidelines in Germany, and if your business location is in Germany.

You can also open seller support case for additional information and guidance from the team.

Please let me know if you have any additional questions.

Cheers,

Micah

10
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad
user profile
Seller_n03UxA3VuiybD

Amazon Sellercentral Konto in USA angemeldet anstatt in Deutschland

Ich habe unser Konto aus Versehen für die USA angemeldet, wir sitzen und verkaufen aber in Deutschland. Kann man das ändern lassen vom Support?

91 visitas
4 respuestas
Etiquetas:Dirección, Seller Central
00
Responder
user profile
Seller_n03UxA3VuiybD

Amazon Sellercentral Konto in USA angemeldet anstatt in Deutschland

Ich habe unser Konto aus Versehen für die USA angemeldet, wir sitzen und verkaufen aber in Deutschland. Kann man das ändern lassen vom Support?

Etiquetas:Dirección, Seller Central
00
91 visitas
4 respuestas
Responder
user profile

Amazon Sellercentral Konto in USA angemeldet anstatt in Deutschland

de Seller_n03UxA3VuiybD

Ich habe unser Konto aus Versehen für die USA angemeldet, wir sitzen und verkaufen aber in Deutschland. Kann man das ändern lassen vom Support?

Etiquetas:Dirección, Seller Central
00
91 visitas
4 respuestas
Responder
4 respuestas
4 respuestas
Filtros rápidos
Ordenar por
user profile
Seller_rI7BZIczK8iAC
En respuesta a la entrada de Seller_n03UxA3VuiybD

Nein, das kann man nicht. Du musst dieses .com-Konto schliessen. Bewahre die Bestätigung sorgfältig auf. Dann wartest du zwei Wochen (das System muss sich updaten) und beginnst neu auf amazon.de. Ich würde auch empfehlen, eine andere Email-Adresse zu benutzen.

30
user profile
Micah_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_n03UxA3VuiybD

Hello @biobalsam_naturkosme,

Thank you for your response. I wanted to follow up and see if you had any additional questions regarding your account? Looks like @Seller_rI7BZIczK8iAChas been able to provide some great guidance and suggestions as what to do. Some useful information can be found for enrollment guidelines in Germany, and if your business location is in Germany.

You can also open seller support case for additional information and guidance from the team.

Please let me know if you have any additional questions.

Cheers,

Micah

10
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad
user profile
Seller_rI7BZIczK8iAC
En respuesta a la entrada de Seller_n03UxA3VuiybD

Nein, das kann man nicht. Du musst dieses .com-Konto schliessen. Bewahre die Bestätigung sorgfältig auf. Dann wartest du zwei Wochen (das System muss sich updaten) und beginnst neu auf amazon.de. Ich würde auch empfehlen, eine andere Email-Adresse zu benutzen.

30
user profile
Seller_rI7BZIczK8iAC
En respuesta a la entrada de Seller_n03UxA3VuiybD

Nein, das kann man nicht. Du musst dieses .com-Konto schliessen. Bewahre die Bestätigung sorgfältig auf. Dann wartest du zwei Wochen (das System muss sich updaten) und beginnst neu auf amazon.de. Ich würde auch empfehlen, eine andere Email-Adresse zu benutzen.

30
Responder
user profile
Micah_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_n03UxA3VuiybD

Hello @biobalsam_naturkosme,

Thank you for your response. I wanted to follow up and see if you had any additional questions regarding your account? Looks like @Seller_rI7BZIczK8iAChas been able to provide some great guidance and suggestions as what to do. Some useful information can be found for enrollment guidelines in Germany, and if your business location is in Germany.

You can also open seller support case for additional information and guidance from the team.

Please let me know if you have any additional questions.

Cheers,

Micah

10
user profile
Micah_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_n03UxA3VuiybD

Hello @biobalsam_naturkosme,

Thank you for your response. I wanted to follow up and see if you had any additional questions regarding your account? Looks like @Seller_rI7BZIczK8iAChas been able to provide some great guidance and suggestions as what to do. Some useful information can be found for enrollment guidelines in Germany, and if your business location is in Germany.

You can also open seller support case for additional information and guidance from the team.

Please let me know if you have any additional questions.

Cheers,

Micah

10
Responder
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad