Foros para vendedores
Iniciar sesión
Iniciar sesión
imgIniciar sesión
imgIniciar sesión
user profile
Seller_YmulhctluMAL4

Cobrança da conta profissional

Estou iniciando na amazon hoje. Ao criar a conta foi direto para a conta profissional. Mudei para a conta individual no mesmo dia. Mesmo assim veio cobrando a mensalidade. Solicito o estorno. como devo proceder? e se eu quiser cancelar a conta, qual o procedimento?

20 visitas
1 respuesta
Etiquetas:Facturación, Tarjeta de crédito
00
Responder
user profile
Seller_YmulhctluMAL4

Cobrança da conta profissional

Estou iniciando na amazon hoje. Ao criar a conta foi direto para a conta profissional. Mudei para a conta individual no mesmo dia. Mesmo assim veio cobrando a mensalidade. Solicito o estorno. como devo proceder? e se eu quiser cancelar a conta, qual o procedimento?

Etiquetas:Facturación, Tarjeta de crédito
00
20 visitas
1 respuesta
Responder
1 respuesta
user profile
Connor_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_YmulhctluMAL4

Hi @Seller_YmulhctluMAL4

Connor from Amazon here, thanks for reaching out.

You can downgrade to the individual account to the by following the directions on this page, but your card might already be charge. Which is ok, you can request a refund by contacting Seller Support once you downgrade.

I hope this helps,

Connor

00
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad
user profile
Seller_YmulhctluMAL4

Cobrança da conta profissional

Estou iniciando na amazon hoje. Ao criar a conta foi direto para a conta profissional. Mudei para a conta individual no mesmo dia. Mesmo assim veio cobrando a mensalidade. Solicito o estorno. como devo proceder? e se eu quiser cancelar a conta, qual o procedimento?

20 visitas
1 respuesta
Etiquetas:Facturación, Tarjeta de crédito
00
Responder
user profile
Seller_YmulhctluMAL4

Cobrança da conta profissional

Estou iniciando na amazon hoje. Ao criar a conta foi direto para a conta profissional. Mudei para a conta individual no mesmo dia. Mesmo assim veio cobrando a mensalidade. Solicito o estorno. como devo proceder? e se eu quiser cancelar a conta, qual o procedimento?

Etiquetas:Facturación, Tarjeta de crédito
00
20 visitas
1 respuesta
Responder
user profile

Cobrança da conta profissional

de Seller_YmulhctluMAL4

Estou iniciando na amazon hoje. Ao criar a conta foi direto para a conta profissional. Mudei para a conta individual no mesmo dia. Mesmo assim veio cobrando a mensalidade. Solicito o estorno. como devo proceder? e se eu quiser cancelar a conta, qual o procedimento?

Etiquetas:Facturación, Tarjeta de crédito
00
20 visitas
1 respuesta
Responder
1 respuesta
1 respuesta
Filtros rápidos
Ordenar por
user profile
Connor_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_YmulhctluMAL4

Hi @Seller_YmulhctluMAL4

Connor from Amazon here, thanks for reaching out.

You can downgrade to the individual account to the by following the directions on this page, but your card might already be charge. Which is ok, you can request a refund by contacting Seller Support once you downgrade.

I hope this helps,

Connor

00
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad
user profile
Connor_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_YmulhctluMAL4

Hi @Seller_YmulhctluMAL4

Connor from Amazon here, thanks for reaching out.

You can downgrade to the individual account to the by following the directions on this page, but your card might already be charge. Which is ok, you can request a refund by contacting Seller Support once you downgrade.

I hope this helps,

Connor

00
user profile
Connor_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_YmulhctluMAL4

Hi @Seller_YmulhctluMAL4

Connor from Amazon here, thanks for reaching out.

You can downgrade to the individual account to the by following the directions on this page, but your card might already be charge. Which is ok, you can request a refund by contacting Seller Support once you downgrade.

I hope this helps,

Connor

00
Responder
Sigue esta conversación para recibir notificaciones sobre la nueva actividad