reseñas no aparecen en el administrador de valoraciones
unos dias para todos .
de antemano quiero agradecer la ayuda que me puedan brindar.
hace 3 semanas un cliente subió una reseña a mi producto , pero esta no parece en el administrador de valoraciones , y quiero responder esta reseña pues es negativa y me gastaría hacer una explicación a esta mala reseña.
de que otra menera puedo responder esta reseña o pedir la borren según politicas de amazon?
de nuevo gracias por su ayuda
Bendiciones.
reseñas no aparecen en el administrador de valoraciones
unos dias para todos .
de antemano quiero agradecer la ayuda que me puedan brindar.
hace 3 semanas un cliente subió una reseña a mi producto , pero esta no parece en el administrador de valoraciones , y quiero responder esta reseña pues es negativa y me gastaría hacer una explicación a esta mala reseña.
de que otra menera puedo responder esta reseña o pedir la borren según politicas de amazon?
de nuevo gracias por su ayuda
Bendiciones.
1 respuesta
Sonny_Amazon
Hello @Galatea_Factory_271,
I wanted to check in on your thread regarding a product review you received - your patience is appreciated as I have used a translator for your thread:
3 weeks ago a customer uploaded a review to my product, but this one doesn't appear in the review manager, and I want to answer this review because it's negative and I would spend a lot of time explaining this bad review.
How else can I respond to this review or ask for it to be deleted according to Amazon policies?
If a buyer leaves a review on your product, you should see the review appear in your "Voice of the Customer" - this is where you can use this page to understand the Customer Experience (CX) Health of your offers, review product or listing feedback from customers, and take action to fix product and listing issues.
A great resource with details on Voice of the Customer can be found here for more background.
I hope this helps give you more context on what steps can be taken to improve your customer's experience, feel free to update us here with any more questions you may have.
Best,
Sonny