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Seller_27CuZNtwYwwH9

CUENTA AMAZON BLOQUEADA TEMPORALMENTE

Hola! me suspendieron la cuenta de vendedor de amazon, me la cree, me la aprobaron pero al parecer no pudieron hacer el debito del mensual y tengo una deuda me dijo un asesor que pude dar después de horas de llamado. No me deja contactarme con nadie, tampoco iniciar sesión, no me deja hacer nada. cuando intento hacer algo, me lleva a identificarme me aparece ( cuenta bloqueada temporalmente, detectamos actividad inusual en la cuenta y la bloqueamos temporalmente. para obtener ayuda contacta con al servicio del cliente) pero no me deja iniciar sesión ni contactarme con nadie.

Necesito ayuda porfavor! Estoy escribiendo del usuario de mi hermana ya que a mi no me deja hacer nada desde mi cuenta.

Espero su respuestas, Gracias.

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Etiquetas:Facturación, Seller Central, Tarjeta de crédito
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Seller_27CuZNtwYwwH9

CUENTA AMAZON BLOQUEADA TEMPORALMENTE

Hola! me suspendieron la cuenta de vendedor de amazon, me la cree, me la aprobaron pero al parecer no pudieron hacer el debito del mensual y tengo una deuda me dijo un asesor que pude dar después de horas de llamado. No me deja contactarme con nadie, tampoco iniciar sesión, no me deja hacer nada. cuando intento hacer algo, me lleva a identificarme me aparece ( cuenta bloqueada temporalmente, detectamos actividad inusual en la cuenta y la bloqueamos temporalmente. para obtener ayuda contacta con al servicio del cliente) pero no me deja iniciar sesión ni contactarme con nadie.

Necesito ayuda porfavor! Estoy escribiendo del usuario de mi hermana ya que a mi no me deja hacer nada desde mi cuenta.

Espero su respuestas, Gracias.

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Steve_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_27CuZNtwYwwH9

Hi @Seller_27CuZNtwYwwH9,

Steve from Amazon here, thank you for reaching out. In reading through your post, I understand that you are unable to login into your account, is that correct?

If you encounter sign-in issues, try the following steps:

1. Verify that you are using the correct email and password combination. If you have more than one Amazon account with the same email address but different passwords, use the corresponding password for each account.

2. Ensure that there are no extra spaces in your password. This can happen when you copy and paste your password from somewhere else.

3. Verify that you entered the most recent Two-Step Verification code you have received, if you are prompted to enter one. Older codes will not work. For more information, see Two-Step Verification FAQ.

4. To reset your Two-Step Verification follow the steps here.

5. Clear your browser cookies and cache or try logging in with a different browser or device.

6. Use our Password assistance page to verify whether the email address you are using is the one registered in our system.

7. Log on to Seller Central using your new email and password combination.

If these steps do not resolve the sign-in issue, it is likely that your email and password combination is not associated with an active Seller Central account. If you did not deactivate your account, Contact Us.

Thanks,

Steve

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Seller_27CuZNtwYwwH9

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Hola! me suspendieron la cuenta de vendedor de amazon, me la cree, me la aprobaron pero al parecer no pudieron hacer el debito del mensual y tengo una deuda me dijo un asesor que pude dar después de horas de llamado. No me deja contactarme con nadie, tampoco iniciar sesión, no me deja hacer nada. cuando intento hacer algo, me lleva a identificarme me aparece ( cuenta bloqueada temporalmente, detectamos actividad inusual en la cuenta y la bloqueamos temporalmente. para obtener ayuda contacta con al servicio del cliente) pero no me deja iniciar sesión ni contactarme con nadie.

Necesito ayuda porfavor! Estoy escribiendo del usuario de mi hermana ya que a mi no me deja hacer nada desde mi cuenta.

Espero su respuestas, Gracias.

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Hola! me suspendieron la cuenta de vendedor de amazon, me la cree, me la aprobaron pero al parecer no pudieron hacer el debito del mensual y tengo una deuda me dijo un asesor que pude dar después de horas de llamado. No me deja contactarme con nadie, tampoco iniciar sesión, no me deja hacer nada. cuando intento hacer algo, me lleva a identificarme me aparece ( cuenta bloqueada temporalmente, detectamos actividad inusual en la cuenta y la bloqueamos temporalmente. para obtener ayuda contacta con al servicio del cliente) pero no me deja iniciar sesión ni contactarme con nadie.

Necesito ayuda porfavor! Estoy escribiendo del usuario de mi hermana ya que a mi no me deja hacer nada desde mi cuenta.

Espero su respuestas, Gracias.

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de Seller_27CuZNtwYwwH9

Hola! me suspendieron la cuenta de vendedor de amazon, me la cree, me la aprobaron pero al parecer no pudieron hacer el debito del mensual y tengo una deuda me dijo un asesor que pude dar después de horas de llamado. No me deja contactarme con nadie, tampoco iniciar sesión, no me deja hacer nada. cuando intento hacer algo, me lleva a identificarme me aparece ( cuenta bloqueada temporalmente, detectamos actividad inusual en la cuenta y la bloqueamos temporalmente. para obtener ayuda contacta con al servicio del cliente) pero no me deja iniciar sesión ni contactarme con nadie.

Necesito ayuda porfavor! Estoy escribiendo del usuario de mi hermana ya que a mi no me deja hacer nada desde mi cuenta.

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Steve_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_27CuZNtwYwwH9

Hi @Seller_27CuZNtwYwwH9,

Steve from Amazon here, thank you for reaching out. In reading through your post, I understand that you are unable to login into your account, is that correct?

If you encounter sign-in issues, try the following steps:

1. Verify that you are using the correct email and password combination. If you have more than one Amazon account with the same email address but different passwords, use the corresponding password for each account.

2. Ensure that there are no extra spaces in your password. This can happen when you copy and paste your password from somewhere else.

3. Verify that you entered the most recent Two-Step Verification code you have received, if you are prompted to enter one. Older codes will not work. For more information, see Two-Step Verification FAQ.

4. To reset your Two-Step Verification follow the steps here.

5. Clear your browser cookies and cache or try logging in with a different browser or device.

6. Use our Password assistance page to verify whether the email address you are using is the one registered in our system.

7. Log on to Seller Central using your new email and password combination.

If these steps do not resolve the sign-in issue, it is likely that your email and password combination is not associated with an active Seller Central account. If you did not deactivate your account, Contact Us.

Thanks,

Steve

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Steve_Amazon
En respuesta a la entrada de Seller_27CuZNtwYwwH9

Hi @Seller_27CuZNtwYwwH9,

Steve from Amazon here, thank you for reaching out. In reading through your post, I understand that you are unable to login into your account, is that correct?

If you encounter sign-in issues, try the following steps:

1. Verify that you are using the correct email and password combination. If you have more than one Amazon account with the same email address but different passwords, use the corresponding password for each account.

2. Ensure that there are no extra spaces in your password. This can happen when you copy and paste your password from somewhere else.

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Steve_Amazon
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1. Verify that you are using the correct email and password combination. If you have more than one Amazon account with the same email address but different passwords, use the corresponding password for each account.

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